Opis:
O TrenkwalderTrenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Obowiązki:
- samodzielna realizacja zadań z zakresu organizacji księgowości i rachunkowości,
- prowadzenie pełnej księgowości spółki,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- współpraca oraz udzielanie niezbędnego wsparcia podległym członkom zespołu,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- wykształcenie kierunkowe,
- minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość ustaw o rachunkowości,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysokie zdolności analityczne,
- dokładność, samodzielność, terminowość, dyskrecja,
- otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kierowaniu zespołem.
- umowę o prace,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość poszerzania kompetencji zawodowych,
- pakiet benefitów, samochód służbowy.